onsdag 5 november 2014

13.2

05:39
God morgon.
Ställde klockan på 06:00 eftersom jag har ärenden inne i stan idag. Då min kära vapendragare inte kan hålla tyst om nätterna vaknar jag 03.15 och känner mig tillräckligt pigg för att hålla mig vaken.

Dessutom är jag expert på att försova mig, så jag tog det säkra före det osäkra. 
Kommer ångra det inom några timmar skulle jag tro, men men. 
Priset man får betala för att vara en tidspessimist. 

Snart blir det dags för en flytt igen. 
Jag och Olle har kollat på ett hus som vi eventuellt ska få hyra. Otroligt fint, jag kände mig hemma på en gång.
Och eftersom våran lilla familj snart kommer utökas är det dags att flytta ihop, till något större.
Ja, mina vänner, vi ska ha en liten knodd. 
Det var inte planerat, men i Maj kommer våran nya familjemedlem, och det finns väldigt mycket som ska hinnas med innan dess. 

Just nu är jag för stressad för att ens skriva mer, för såklart börjar tiden bli knapp. 

Tills vidare - K&R
-Diana






Inga kommentarer: